PR & Content
Verhalen die ik heb geschreven sinds ik in de PR ben beland
Sales en marketing stappen samen in het huwelijksbootje bij B2B marketing
Een potentiële klant aan het begin van zijn zoektocht naar een product leren kennen, hem begeleiden in zijn ontdekkingsreis en uiteindelijk jouw product kunnen verkopen. Het is het ideale scenario voor organisaties, maar lijkt vaak niet haalbaar. Een essentieel onderdeel…
Inbound marketing is geen vluggertje, maar pure romantiek
Een vluchtige romance, kortdurende spanning en een ongemakkelijk gevoel achteraf. Het lijkt mooi voor het moment, maar het echte geluk vind je niet in een vluggertje. Over het algemeen zijn mensen op zoek naar liefde, op zoek naar iemand om…
Het zien van kansen of problemen
In mijn vorige blogpost schreef ik over mijn eerste voorzichtige stappen in de PR en wat het verschil was met mijn vorige baan als journalist bij een regionale krant. Het grote verschil is dat werken in de PR veel uitgebreider is dan…
‘Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig?’
Het is de vraag die mij de afgelopen vier maanden het vaakst is gesteld wanneer ik zei dat ik een andere baan had. Toen iemand me het laatst nog vroeg bij de kassa in de supermarkt, stond ik even met…